Det nærmer seg den tiden på året hvor du offisielt kan erklære sommerferien for åpnet. Og det er rart med det, når timene raser mot sommerferie er det som om hjernen mister jobbfokus, slapper av og innstiller seg på noe helt annet enn saksbehandling, problemløsing av store oppgaver og travle arbeidsdager…
Med hjernen litt ute av fokus og ferien rett rundt hjørnet vil Rogaland Teater ønske deg en riktig god sommer! Senk skuldrene. Ikke bare litt, men helt ned på ankelnivå.
Og husk: Sommerferien er den korteste av alle evigheter – så nyt den i fulle åndedrag!
Hjemmesiden vår har døgnåpent gjennom hele sommeren og der kan du kjøpe billetter til høstens forestillinger! Fra 5. august er vi igjen tilgjengelige både på telefon og e-mail.
Vi gleder oss å se deg igjen til høsten!