Billettene dine finner du ved å logge deg inn på «Min side» i hovedmenyen med din e-post og klikke deg inn under fanen «Ordrer». Klikk så på den aktuelle forestillingen og velg «Hent billetter». Billettluken kan også sende deg billettene på nytt dersom du ikke finner de. Billettluken kan kontaktes på telefon: 51 91 90 90 eller e-post: billettsalg@rogaland-teater.no. Husk å oppgi ditt telefonnummer da dette er din referanse.
SLIPPER JEG INN I TEATERSALEN, SELV OM JEG KOMMER FOR SENT?
Alle våre forestillinger begynner presis. På de fleste forestillinger vil det ikke være mulig å komme inn i salen etter at dørene er lukket. Møt opp i god tid for å være sikker på at du får benyttet billetten din!
GLEMT NOE UNDER DITT TEATERBESØK?
Gjenglemte ting blir levert inn til billettluken. Dersom du har glemt noe igjen hos oss under ditt teaterbesøk kan du kontakte billettluken på telefon 51 91 90 90 eller e-post: billettsalg@rogaland-teater.no.
HVOR FINNER JEG DRAMAKORTET MITT?
Du kan hente frem Dramakortet ditt ved å logge deg inn på «Min side» i toppmenyen og klikke på «Gå til Dramakortoversikt». Du kan også få tilsendt det på nytt ved å kontakte billettluken på 51 91 90 90, e-post billettsalg@rogaland-teater.no eller møte opp direkte for å få det skrevet ut på nytt.
RULLESTOL
Dersom du eller noen i ditt følge er rullestolbruker må dette bestilles via billettluken på telefon 51 91 90 90 eller e-post billettsalg@rogaland-teater.no. Hovedscenen, Intimscenen og Teaterhallen er tilgjengelig for rullestolbrukere. Kjellerteatret er tilgjengelig for funksjonshemmede som selv kan gå. Les mer om universell utforming her
SCENEKORTET
Vi tilbyr scenekortrabatt på våre egne produksjoner som ikke er samarbeidsproduksjoner eller gjestespill. Scenekortbilletter kan kun bestilles gjennom vår billettluke.
GAVEKORT
Gavekort kan benyttes på vår hjemmeside ved å bruke den 16-sifrede koden som er notert på gavekortet. Du kan også innløse det i vår billettluke. Dersom du skulle miste gavekortet ditt kan du kontakte billettluken for å få det tilsendt på nytt. Gavekort registreres alltid på kjøpers telefonnummer. Gavekort har en varighet på 2 år. Det er dessverre ikke mulig å benytte gavekort på forfriskninger fra bar/kiosk.
AVLYSNING OG REFUSJON
Ved en eventuell avlysning vil du få informasjon om dette tilsendt på SMS til telefonnummeret din ordre er registrert på. For å få refusjon for en avlyst forestilling oppgir du ditt kontonummer og ordrenummer til billettluken på e-post: billettsalg@rogaland-teater.no. Dersom du ikke tar kontakt angående refusjon vil du få tilsendt et gavekort på beløpet for dine billetter på e-post.
MÅ JEG PRINTE UT BILLETTENE?
Billettene kan vises direkte fra mobilskjermen, eller på papir dersom du foretrekker det. Husk at billetten må ha gyldig strekkode slik at vi får scannet den i døra. Du kan finne billettene ved å logge inn på «Min side» i hovedmenyen.
KAN JEG TA MED FORFRISKNINGER INN I SALEN?
Ta gjerne med deg forfriskninger og snacks inn i salen, men husk å ta med deg tomgodset ut igjen etterpå. NB: medbrakt er ikke tillatt. Bestill forfriskninger her.
JEG HAR KJØPT BILLETT, MEN IKKE MOTTATT DEN?
Kjøpte billetter kommer på e-post fra Billetten A/S, fra e-postadressene pdf@billetten.dk eller no-reply@billetten.dk. Husk å sjekke din søppelpost i tilfelle den kan ha havnet der. Finner du de fortsatt ikke er det bare å ta kontakt med oss på billettsalg@rogaland-teater.no eller telefon: 51 91 90 90. Du kan også finne billettene dine ved å logge inn på «Min side» i hovedmenyen.
NÅR UTLØPER DRAMAKORTET MITT?
Du kan enkelt finne utløpsdatoen på ditt Dramakort ved å logge deg inn under «Min side» i toppmenyen, og deretter klikke på knappen hvor det står «Gå til Dramakortoversikt«.
LEDSAGER
Ledsager får gratisbillett til våre forestillinger. Ledsagerbilletter kan bestilles direkte fra billettluka på telefon, e-post eller ved fysisk oppmøte. Gyldig ledsagerbevis må fremvises i billettkontrollen i døra.
ER DET MULIG Å SETTE SEG PÅ VENTELISTE?
Vi har dessverre ikke ventelister på utsolgte forestillinger. Du kan til enhver tid klikke deg inn under «Kjøp billett» på den aktuelle forestillingen for å se status på hva som er ledig.
JEG HAR BESTILT TIL FEIL DATO, HVA GJØR JEG?
Dersom du har kjøpt billetter til feil spilledag kan du kontakte billettluken på 51 91 90 90 eller e-post billettsalg@rogaland-teater.no for å finne en ny dato. Har du Dramakortet kan du avbestille billetten din selv under min side og finne en ny dato. Dette gjør du ved å logge inn på «Min side» i hovedmenyen.
WIFI – TRÅDLØST INTERNETT
Vi tilbyr gratis trådløst internett for våre gjester. Spør en av våre publikumsverter for tilgang.